• İletilerinizde "teşekkür" ifadeleri yasaktır. Lütfen teşekkür ederim ... vb ifadeler kullanmayınız.Teşekkür etmek istiyorsanız ilgili iletinin altında yer alan "beğen"ebilirsiniz.

2011 2012 Turizm Otelcilik 10. ve 11. Sınıf Tarih Yıllık Planları (6 Ay Esaslı)

fth001

Acemi Üye
Katılım
9 Eyl 2011
Mesajlar
4
Beğeniler
0
Puanları
0
Yaş
29
#1
Bu planlar tarafımdan sıkıştırılarak hazırlanmıştır. Umarım işinizi görür.

You do not have permission to view link Giriş yap veya üye ol.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

barbarossa

Kalfa Üye
Katılım
17 Mar 2009
Mesajlar
86
Beğeniler
5
Puanları
0
#2
teşekkür ederim,bu da benden ozaman

You do not have permission to view link Giriş yap veya üye ol.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

fth001

Acemi Üye
Katılım
9 Eyl 2011
Mesajlar
4
Beğeniler
0
Puanları
0
Yaş
29
#3
Her iki plana da 11. sınıf yazmıştım düzeltip tekrar yükledim...
 

ozank

Acemi Üye
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
8
Beğeniler
6
Puanları
3
Yaş
35
#4
tam aradığım şey de buydu işte, çok teşekkürler hocam, allah ne muradınız varsa versin.. yalnız 24 ekim değilmiydi başlama tarihi?
 

emin2

Acemi Üye
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
8
Beğeniler
0
Puanları
0
Yaş
50
#5
Hocam bana (Şu İdarecİlİĞe ÇaliŞtiĞim gÜnlerde) o kadar İyİlİk etteİnİz kİ Çooooooook teŞekkÜr ederİm. Hakkinizi helal edİn
 

atahoca

Usta Üye
Katılım
30 Mar 2009
Mesajlar
513
Beğeniler
87
Puanları
28
#6
Hocam,
6 ayda müfredatı nasıl yetiştirebiliyorsunuz? Özetlerle mi ders işliyorsunuz?
 

barbarossa

Kalfa Üye
Katılım
17 Mar 2009
Mesajlar
86
Beğeniler
5
Puanları
0
#7
çok ayrıntıya girmiyoruz.Okulların imkanları daha iyi ,Yatılı okul olduğu için ders dışı etüdlerle açıkları kapatıyoruz.Kendim görsel ağırlıklı ders işleme taraftarıyım.Diğer arkadaşları nasıl işler dersi bilmiyorum.9 lar aynı programa tabi,diğer sınflar için geçerli söylediğiniz.
 

barbarossa

Kalfa Üye
Katılım
17 Mar 2009
Mesajlar
86
Beğeniler
5
Puanları
0
#8
seçmeli derslerin planını yapan arkadaşım eklerse sevinirim.Şimdiden teşekkürler.
 

barbarossa

Kalfa Üye
Katılım
17 Mar 2009
Mesajlar
86
Beğeniler
5
Puanları
0
#10
mümkünse diğer arkadaşlarımda eklesinler .Bizde 17 ekim başlangıç,20 nisan son 10-11-12 ler
 

leblebi82

Acemi Üye
Katılım
18 Ocak 2010
Mesajlar
4
Beğeniler
0
Puanları
1
Yaş
36
#11
Arkadaşlar planları yaparken 12 Eylül'de Talim Terbiye Kurulu tarafından yapılan değişiklikleri dikkate aldınız mı ?
 

barbarossa

Kalfa Üye
Katılım
17 Mar 2009
Mesajlar
86
Beğeniler
5
Puanları
0
#12
evet ,yapılan planlar zaten diğer lise planlarının uyarlanmışı ,11 tarihi yapıyorum fırsat bulursam paylaşacağım.Sizler de eksikleri tamamlayıp paylaşsanızda zahmetten kurtarsanız beni
 

leblebi82

Acemi Üye
Katılım
18 Ocak 2010
Mesajlar
4
Beğeniler
0
Puanları
1
Yaş
36
#13
Hocam bizim okulda 10 Ekim'de başladı eğitim. 27 Nisan'da bitecek. Yani okullar arasında da farklılık var demekki. Hangi konuyu kaç saat işleyeceğimizi veya ne kadar kısacağımızı kafadan rastgele yapacağız mecburen.
 

barbarossa

Kalfa Üye
Katılım
17 Mar 2009
Mesajlar
86
Beğeniler
5
Puanları
0
#19
planlar yeniden yapılacak

sadece tarih dersi yok bu sene benim için coğrafyalarda var 10. sınıf coğrafya ile başladım.Biraz uzun sürecek o yüzden yeni planları gelecek haftaya kadar yapmaya çalışacağım. Sizde bulduğunuzu yüklerseniz iyi olur.Coğrafya 10 linkini yükleyeyim isterseniz.
 
Üst Alt