- Katılım
- 13 Şub 2021
- Konular
- 33
- Mesajlar
- 4,842
- Çözümler
- 1
- Tepkime puanı
- 397
- Puanları
- 83
- Yaş
- 53
- Konum
- Türkiye
- Web sitesi
- tarihbilinci.com
- Meslek - Branş
- Tarih Öğretmeni
Yazarın son konuları
Tarih 9 , Tarih 10 , Tarih 11 - Öğretim Programları (2024)
Ortaöğretim T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersi (12. Sınıf)- 2024 Yılı Ders Programı
@Akıncı Vezir olmuştur
akıncı Yeni Çeri Ağası olmuştur
Ramazan Bayramı İdari İzin
2024 Yılı Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Özel Program ve Proje Uygulayan Eğitim Kurumlarına Yönetici Görevlendirme Kılavuzu
Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Eğitim Kurumlarına Yönetici Seçme ve Görevlendirme Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik
Ders ve Ünitelere Göre Tasniflenen Sanal Müzeler, Öğrenci ve Öğretmenlerin Kullanımına Açıldı
Ortaöğretim T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersi (12. Sınıf)- 2024 Yılı Ders Programı
@Akıncı Vezir olmuştur
akıncı Yeni Çeri Ağası olmuştur
Ramazan Bayramı İdari İzin
2024 Yılı Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Özel Program ve Proje Uygulayan Eğitim Kurumlarına Yönetici Görevlendirme Kılavuzu
Millî Eğitim Bakanlığına Bağlı Eğitim Kurumlarına Yönetici Seçme ve Görevlendirme Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik
Ders ve Ünitelere Göre Tasniflenen Sanal Müzeler, Öğrenci ve Öğretmenlerin Kullanımına Açıldı
Ekteki resimleri görmek için kayıt olmalısınız
Epikuros Atina'da M.Ö.341 yılında doğmuş M.Ö.270 yılında ölmüştür. Çocukluğu, babasının devlet görevlisi olduğu Sisam'da (Samos) geçen Epikuros (Epikürde denir), Demokritos'un öğretisine hayran kalıp, ondan esinlenerek kendi öğretisini kurdu. M.Ö.310-306 arasında Midilli ve Lampsakos'ta (Lapseki) ders verdikten sonra, Atina'da satın aldığı bir bahçede öğrencileriyle ve dostlarıyla ortak bir yaşam sürdü. Çok verimli bir yazar olan Epikuros, sisteminin (epikurosçuluk ya da epikürcülük) çeşitli noktaları üstüne incelemeler yazmıştır. Öğretisi, doğanın maddeden yapıldığına ve atomların birleşmesiyle oluştuğuna dayanır. Ahlak anlayışı insanın mutluluğa varmasını amaçlar. Mutluluğa, zevklerin akıllıca kullanılmasıyla ulaşılabilir; bu yüzden, doğal ve zorunlu zevklere bağlanılmalı, doğal ama zorunlu olmayan zevklere göz yumulmalı, doğal ve zorunlu olmayan zevklerden ise kaçınılmalıdır.
SON KONULAR